Η εταιρία μας υλοποίησε πρόσφατα ένα έργο που της ανέθεσε ο πελάτης της, Caffeine Roastery Superfoods . Αυτό ήταν η παραγγεληοληψία του γηπέδου της ομάδας της Ξάνθης. Ήταν ένα έργο με αρκετές ιδιαιτερότητες, που έπρεπε να λύσουμε.
Λόγο πολλών θεμάτων με την υπάρχουσα υποδομή σε επίπεδο δικτύου και παροχής ρεύματος θεωρήσαμε λογικό να κατασκευασθεί υποδομή μόνο για την χρήση του έργου.
Υπήρχαν έξι σημεία – κυλικεία, τρία σε κάθε πλευρά του γηπέδου. Οπότε έπρεπε σε αυτά να υπάρχει καλωδιακή σύνδεση δικτύου. Λόγω του ότι οι δύο πλευρές του γηπέδου δεν επικοινωνούσαν καλωδιακά χρησιμοποιήσαμε δύο κεραίες Ubiquiti NanoStation 5 MiMo και λύσαμε αυτό το πρόβλημα με συνέπεια να έχουμε δίκτυο σε όλο το γήπεδο.Το επόμενο ήταν να μπορέσουμε να έχουμε δίκτυο Wi Fi για τα ασύρματα τερματικά, έξι των αριθμό. Τοποθετήσαμε τρεις κεραίες Ubiquiti UniFi AC Mesh Pro και καταφέραμε να έχουμε ασύρματο δίκτυο σε όλο το γήπεδο.
Φυσικά η πλατφόρμα του λογισμικού δεν ήταν άλλη από το Orexsys Front – PDA της TwinSoft.
Από εξοπλισμό και βάση σχεδιασμού υπήρχε ένας υπολογιστής All In One της HP με ισχυρό επεξεργαστή Intel i5, 6 θερμικοί εκτυπωτές ethernet EPSON TM-M30 και 6 Smartphone Cubot King Kong, πολύ ανθεκτικά σε δύσκολες χρήσεις. Επίσης χρησιμοποιήσαμε και ένα Router TP-LINK 4G για να μπορούμε να έχουμε Internet με χρήση παρόχου κινητής τηλεφωνίας, λόγο χαμηλής ταχύτητας σε ενσύρματο δίκτυο στην περιοχή. Το Internet θα το χρειαζόμασταν για δύο λόγους, ο πρώτος για να υπάρχει πρόσβαση από τα ασύρματα pos συναλλαγών με κάρτα τα οποία χρειάζονται σύνδεση με το Internet για να επικυρώνουν την συναλλαγή και δεύτερον για να έχουμε εμείς σαν εταιρία πρόσβαση έτσι ώστε να παρέχουμε κάθε είδους υπηρεσία σε οτιδήποτε χρειασθεί ο πελάτης.
Έγιναν όλες οι απαραίτητες δοκιμές στις επικοινωνίες στις εκτυπώσεις, υπήρχε ένα pda σε κάθε θύρα – κυλικείο και οι παραγγελίες του θα εκτυπωνόταν στην συγκεκριμένη θύρα.
Η λογική του έργου ήταν να υπάρχουν τρία άτομα σε κάθε θύρα -κυλικείο, ο ένας με το ασύρματο τερματικό θα ήταν μόνιμα στην κερκίδα και θα έπαιρνε παραγγελίες – πληρωμή από τους φιλάθλους , ένας θα παρέδιδε αυτές τις παραγγελίες και φυσικά ένας μέσα στο κυλικείο που θα τις παρασκεύαζε.
Επίσης υπήρχε δυνατότητα ανάλογα με την κίνηση σε κάθε κυλικείο να μεταφέρονται άτομα για να διευκολύνουν την μεγάλη ζήτηση.